Noi membrii
Cult Research
O companie de cercetare de piață și socială care caută soluțiile optime pentru fiecare dintre brandurile partenere.
Acționăm pe baza loop-ului OODA: observe-orient-decide-act!
Ne asigurăm că urmăm acești pași în fiecare cercetare, dar și în cadrul fiecărei etape a acesteia, pentru a livra rezultatele așteptate, cum ne pricepem cel mai bine, prin agile empathy.
15 ani de Cult Research, o companie românească
Cu o echipă formată din: 9 cercetători, inclusiv 5 seniori și 4 recrutori mid-level pentru studii calitative Echipa de operatori Call Center Panel online Comunități de consumatori
Alte elemente specifice: studii personalizate, experiență extensivă, insighturi specifice românești, echipă multidisciplinară.
Principalele industrii explorate:
- agribusiness
- automotive
- banking
- CSR și sustenabilitate
- educație
- energie
- FMCG
- securitate
- social-politic
- turism
Cei 4 piloni ai portofoliului Cult Research
- Marketing: VP Research, Cult Live Insight Community, (Real-Time) Brand Tracker, Consumer Touchpoints, UX/Design Research, Testing, Brand Engagement Monitor.
- Comunicare: Studii CSR, Evaluarea campaniilor de comunicare, Generarea de insighturi, Braingroups, Monitorizare social media
- Strategii: Strategii de Dezvoltare, Studiu de Evaluare
- Inovație: InZights, BAR, Sustainability Barometer
Instrumente și metode:
- Sondaje telefonice
- Sondaje online
- Focus grupuri
- Interviuri profunde
- (N)etnografie
- Comunități online
- Experimente
CultIO:
Panelul CultIO cuprinde persoane adulte din România. Aceștia sunt verificați frecvent pentru a ne asigura că profilele lor sunt actualizate și că răspunsurile oferite la sondaje sunt de înaltă
calitate. Acesta oferă acces la peste 50K de paneliști. Pentru mai multe informații, puteți vizita site-ul CultIO: https://cultio.ro/
office@cultresearch.ro