Membri
Nhood România a depășit pragul de 10 milioane de euro, înregistrând o creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2024
București, 12 februarie 2025 – Nhood România, companie de servicii și soluții de real estate integrate, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro în 2024, în creștere cu 10% față de anul anterior. În același timp, profitul net al companiei s-a majorat cu 63% anul trecut, față de 2023, mizând pe un portofoliu variat și pe eficientizarea activității.
"În 2024, Nhood România a continuat să își extindă portofoliul prin diversificarea proiectelor gestionate și creșterea numărului de clienți din afara grupului. Clientul principal rămâne compania Ceetrus, dar în același timp am reușit să încheiem șapte noi mandate cu clienți terți. Această strategie de creștere a portofoliului de clienți în afara grupului a fost stabilită la finalul anului 2023 și implementată în 2024, rezultatele obținute până acum fiind peste așteptări", a declarat Elena Bocan, Head of Market & Resources & Fund Investment, Nhood România.
Nhood România și-a extins linia de servicii oferite, astfel că din 2024 oferă servicii de consultanță ESG prin Programul de Energy Sobriety, Green Lease și Carbon Footprint, servicii de consultanță și consiliere în entertainment, food & beverage și franciză, dar și serviciile de Capital Market, inclusiv consultanță și consiliere pentru finanțări și structurări credite acordate de instituțiile financiare.
Printre noii clienți care au intrat în portofoliul Nhood România în 2024 se numără Urbano Cluj și Lagardere (pentru servicii de leasing), un jucător important din domeniul de entertainment (pentru servicii de consultanță și consiliere în entertainment), MADEX (pentru servicii de dezvoltare imobiliară și management de proiect), Spartan (pentru servicii de expansiune internațională și franciză).
Totodată, compania a gestionat dezvoltarea zonei comerciale în cartierul Coresi, Brașov, considerat în continuare cel mai mare proiect de regenerare urbană din România și administrat în exclusivitate de Nhood România pentru clientul său Ceetrus. Astfel, Nhood România a oferit servicii de real estate de la concept design la comercializarea spațiului pentru noul magazinul Decathlon, primul din România care adoptă noul concept global al brandului, dar și pentru Farmacia Tei și Bebe Tei. Magazinele sunt realizate pe o suprafață totală de peste 7.000 mp (2.050 mp pentru Bebe Tei, 856 mp pentru Farmacia Tei și 4.300 mp pentru Decathlon), și au fost dezvoltate și livrate la cheie pentru a oferi fiecărui vizitator o experiență de shopping modernă, interactivă și inovatoare.
Potrivit Nhood România, potențialii chiriași caută, în prezent, din ce în ce mai mult flexibilitate și sustenabilitate în spațiile pe care le închiriază.
În sectorul de birouri, companiile au nevoie de spații adaptabile la noile moduri de lucru, cu facilități moderne, eficiente energetic și conforme cu standardele de sustenabilitate. De asemenea, tehnologia integrată și spațiile flexibile pentru colaborare sunt la mare căutare, mai ales în industriile creative și IT.
În cazul spațiilor comerciale, există o cerere sporită pentru centre comerciale care integrează experiențe de retail complete, de la cumpărături până la divertisment și wellbeing. Un exemplu este Coresi Shopping Resort, unde Nhood România a înregistrat un succes major în zona de leisure și food court, sectoare care oferă o experiență de calitate clienților.
"Dacă înainte de pandemie siguranța era un aspect implicit, astăzi a devenit o prioritate pentru consumatori. În plus, clienții sunt tot mai atrași de spații moderne, confortabile și vizual atractive, unde să petreacă timp de calitate alături de familie și prieteni. Observăm, de asemenea, un interes crescut pentru experiențele de leisure și well-being, motiv pentru care, la Nhood România, ne concentrăm pe optimizarea mixului comercial al centrelor pe care le gestionăm, printr-o strategie integrată de leasing, property și asset management. Prioritizăm parteneriate cu branduri din domeniul sănătății, fitnessului și nutriției, asigurând astfel o ofertă adaptată noilor așteptări ale consumatorilor și o experiență diferită în centrele comerciale", a declarat Gabriela Piștalu, Head of Property & Asset Services la Nhood România.
Pentru anul 2025, Nhood România își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 22%, prin atragerea de noi clienți și extinderea gamei de servicii oferite, acordând o atenție mai mare domeniului ESG și implementând soluții sustenabile și green lease pentru clienții săi.
În același timp, compania va continua integrarea principiilor ESG în toate proiectele sale, contribuind la un mediu mai sustenabil și la îmbunătățirea calității vieții comunităților în care activează.
Totodată, Nhood România are în plan finalizarea proiectelor de dezvoltare și promovare gestionate pentru clientul Ceetrus, în cadrul Coresi, Brașov. Acestea includ clădirea de birouri U1, cu o suprafață de 10.500 mp de spații de birouri clasa A. Ceetrus a finanțat deja un total GLA de 60.000 mp de birouri, iar Nhood România asigură gestionarea activelor imobiliare. Clădirea este menită să răspundă nevoilor în creștere ale companiilor din domenii precum IT și producție, care și-au extins operațiunile în Brașov. Pe lângă facilitățile moderne, clădirea va respecta cele mai înalte standarde de sustenabilitate. Vor fi integrate panouri fotovoltaice și soluții de eficiență energetică, contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon și la crearea unui mediu de lucru prietenos și sustenabil.
Realizarea acestor obiective va fi susținută de o strategie integrată care combină expertiza Nhood România în servicii real estate, soluții inovatoare și colaborarea cu parteneri locali și internaționali.
Despre NHOOD SERVICES ROMÂNIA:
Nhood Services România este o companie de servicii integrate de real estate, specializată în operarea și comercializarea proiectelor mixte, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte sustenabile si de regenerare urbană. Acționând în numele proprietarilor de active, Nhood oferă o gamă largă de servicii destinate spațiilor de retail, rezidențial, birouri și huburi comunitare, cu scopul de a transforma spațiile existente în locuri vibrante și atractive, cu impact pozitiv în mediu, societate și economie.
Nhood operează pe trei linii de business: Property & Asset Services, Resources & Fund Investment și Development, fiind parte din ecosistemul Ceetrus și Nodi. În România, administrează 25 de mandate pentru spații de retail și birouri (inclusiv leasing), un parc de afaceri – Coresi Business Campus, un proiect rezidențial – Coresi AvantGarden, și 23 de locații de retail la nivel național - centrele comerciale Auchan, inclusiv Coresi Shopping Resort. Compania colaborează cu peste 15 clienți (printre care Ceetrus și Auchan) și gestionează Cartierul Coresi, cel mai mare proiect de regenerare urbană din România.
Nhood reunește expertiza și cunoștințele de real estate a peste 1.300 de profesioniști din 11 țări, pentru a regenera și transforma un portofoliu inițial de aproape 300 de centre comerciale din Europa, cu un potențial de dezvoltare de 30.000 de unități locative în cadrul a 40 de proiecte imobiliare. Activele gestionate de Nhood sunt evaluate la peste 8 miliarde de euro.