Comunicare -Presa
400 DE ANGAJAȚI DIN IMM-URI, LA NIVEL NAȚIONAL, VOR BENEFICIA DE CURSURI GRATUITE DE EDUCAȚIE DIGITALĂ
- 100 de întreprinderi mici și mijlocii (IMM) din sectoare economice cu potențial competitiv (precum, turism, fabricație de produse manufacturiere, industrie alimentară sau comerț) care activează în diferite regiuni ale României pot accesa gratuit DigitON, un program de cursuri și consultanță care ajută IMM-urile să-și crească afacerea prin digitalizare, adoptând competențele viitorului.
- În urma cursurilor, a sesiunilor de consultanță și mentorat, până la sfârșitul anului 2023, 400 de angajați cheie din IMM-uri vor dobândi cunoștințe de bază care contribuie la performanța afacerilor prin eficientizarea și digitalizarea proceselor de lucru și reducerea costurilor, eliminând cheltuielile inutile din procesul de lucru tradițional.
- IMM-urile eligibile pentru DigitON se pot înscrie până la data de 20 februarie. Toate informațiile despre conținutul cursurilor și condițiile de participare sunt publice pe site-ul www.digiton.ro
- DigitON este un program cu fonduri europene, implementat între 18 octombrie 2022 și 31 decembrie 2023, de Asociația Camera Franceză de Comerț, Industrie și Agricultură în România (CCIFER), lider de consorțiu, în parteneriat cu HUMANISTIC prin POLIAC DEVELOPMENT SRL.
9000 de ore de învățare digitală și mentorat pentru dezvoltarea IMM-urilor
Fiecare dintre cele 100 de IMM-uri eligibile pentru program pot înscrie de la 4 la 10 angajați din companie. Participanții vor beneficia de un program complex de formare, care combină teoria cu practica. Aceștia vor învăța, utilizând tehnologia, să realizeze proiecte de digitalizare, să îmbunătățească și să eficientizeze procesele de lucru și să dezvolte o cultură organizațională bazată pe colaborare hibridă, pe optimizare și ameliorare a relației interne și externe. Cursurile au loc online și sunt ținute de traineri recunoscuți în domeniu.
Programul DigitON acoperă nevoia concretă de specializare, dar și componenta de mentoring și consultanță dedicată. Fiecare participant va avea acces la ore de formare individuală și la cursuri colective, precum:
- Conștientizarea importanței digitalizării
- Digitalizare de bază pentru eficientizarea muncii
- Digitalizarea performanței
- Transformarea digitală
- Digitalizare competitivă
Acoperirea geografică a DigitON
Se pot înscrie în program doar IMM-uri care sunt înregistrate și își desfășoară activitățile în regiunile: Nord-Est - județele: Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui; Centru - județele: Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu; Nord-Vest - județele: Bihor, Bistrița-Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu-Mare, Sălaj; Vest - județele: Arad, Caraș-Severin, Hunedoara. Timiș; Sud-Muntenia - județele: Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman.
Proiectul DigitON este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritara 3, Prioritatea de investiții 10.iii, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților. Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 4.281.178,60 RON, dintre care 3.582.806,17 RON valoare eligibilă nerambursabilă din FSE și 632.259,87 RON valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național.
Despre CCIFER
Fondată în anul 1996, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Franceză în România (CCIFER) este o comunitate de afaceri bazată pe savoir-faire-ul francez. Este un lider angajat în dezvoltarea durabilă a persoanelor, comunităților, a companiilor și a României. CCIFER reunește peste 550 de companii franceze și române, a căror cifră de afaceri însumează 18 mld de euro și generează peste 125.000 de locuri de muncă directe. Companiile membre sunt lideri în diverse sectoare de activitate ale economiei locale. Centrul de Formare CCIFER organizează cursuri pentru IMM-uri de 10 ani. Organizația exprimă o poziție comună a societăților membre și a investitorilor francezi în România în dialogul cu autoritățile publice.
Despre HUMANISTIC
Are experiență în dezvoltarea programelor de training și schimbare organizațională în cele mai mari companii din România, dar și în firme antreprenoriale românești și internaționale. Complexitatea proiectelor gestionate, cât și standardul de calitate la care echipa livrează, garantează o experiență unică de formare, diferită de orice alt proiect susținut prin fonduri europene. Humanistic dispune de o echipă diversă de colaboratori – o comunitate de learning cu peste 120 de experți. Peste 100 de clienți corporate care au beneficiat de procese transformaționale la nivel individual, de echipă sau organizațional în peste 10 industrii. A obținut 4 premii pentru cel mai bun proiect HR al anului – pentru abordări creative (HR Club, Customer Service Awards) și are 8 certificări internaționale în instrumente psihometrice, metodologii de implicare, training și design.