Formare
Formare: WOW Your Customer! Excelență în relaționarea cu clienții
Tarife :
300 EURO+TVA pour les membres CCIFER
375 EURO+TVA pour les non-membres CCIFER
L'événement est terminé.
Va invitam la un program de 2 zile, conținând peste 40 de activități tematice dedicate celor care intră în contact cu clienții/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vânzări sau cei din frontline, care interacționează direct cu clienții.
Beneficii:
- Îți vei dezvolta o atitudine centrată pe client
- Vei elimina jargonul tehnic în discuțiile cu clienții
- Vei trata cu empatie și eficiență orice cerere a clientului
- Vei dobândi tehnici eficiente în relaționarea cu clienții externi, dar și interni
- Vei gestiona relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
- Vei deprinde abilitățile necesare pentru a loializa clienții, protejând, in același timp, interesele organizației
Agenda
Ziua 1
Introducere
- Schimbarea de paradigme CS în secolul 21
- Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
- Modelul celor 8 pași spre excelență
Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
- Ce vor clienții? Ce inseamnă “Excelență”
- Oare chiar contează ceea ce fac? (rolul și importanța misiunii noastre)
- Valori cheie CS
- Noi suntem CS pentru că... (construirea misiunii CS a echipei)
Dacă toți ar fi la fel…
- Papucii clientului, paradigmele; de fapt ce vor ei? (gândește ca un client)
- Tipare de personalitate
- Cum tratăm tipurile diferite de clienți
Soluția “MEA” - Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor
- Atitudinea creează altitudinea
- “Statul sunt eu”
- Zboară ! 8 lucruri pe care vulturii le fac indiferent de contextul organizațional
Ziua 2
“Ascultă, Privește, Gândește”
- Bazele comunicării eficiente
- Comunicarea Asertivă
- Întrebările sunt de fapt răspunsuri
- 7 “do”’s și 7 “don’ts” ale transmiterii unui mesaj
Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
- Cum livrăm veștile proaste
- Cum comunicăm un refuz
Maximizarea oportunităților de vânzare
Dacă aș putea să fac orice:
- Creativitate CS în cadrul tiparelor companiei
- Abilități de rezolvare a problemelor
- Cei 4 pași ai rezolvării problemelor
Cele 4 trepte ale servisării clienților
- De la “satisfacere nevoi” la WOW
- Planul de acțiune “WOW” personal
Perioada : 4-5 noiembrie 2019
Limba de formare : Romana
Loc : sediul CCIFER, Calea Floreasca, nr. 240B, Ethos House, etaj 3, Bucuresti
Tarife :
- 300 Euro + TVA/persoana - pentru membrii CCIFER
- 375 Euro + TVA/persoana - pentru non-membrii CCIFER
Speaker(s)
Modalități de acces
Formare: WOW Your Customer! Excelență în relaționarea cu clienții
L'événement est terminé.