Formare
Formare: Excelență în comunicare și vânzare în mediul online
Limba :
Roumain
Tarife :
Doar 15 locuri disponibile!
Tarife :
140 Euro + TVA/persoana - pentru membrii CCIFER
160 Euro + TVA/persoana - pentru non-membrii CCIFER
L'événement est terminé.
Save the date!
Centrul de formare CCIFER are plăcerea de a vă invita la un curs online interactiv de două zile, dedicat excelenței în comunicare și vânzare în mediul online, conținând o suită de activități tematice dedicate celor care intră în contact cu clienții: reprezentanți de vânzări, manageri din departamentele de customer service sau cei din frontline.
În acesta perioadă, de criză totul s-a schimbat: de la modele de business, la comportamentul de consum și până la modul în care ne desfășurăm activitatea. Un singur lucru a rămas sigur: nevoia stringentă de a obține rezultate, adică nevoia de a genera vânzări și de a ne menține clienții cât mai aproape. Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:
- Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
- Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
- Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
- Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
- Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei
Exemple de exerciții și activități tematice:
- “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
- Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
- „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
- „Cineva ne privește” – excelență în mediul virtual sau față-în-față
- „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
- „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
- „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
- „Când jocul devine dur” – consumatori dificili
Agenda
Ziua 1 – 3 ore
- Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
- Modelul celor 8 pași spre excelență
- Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
- Dacă toți ar fi la fel…
- Soluția “MEA” - Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
- Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor
Ziua 2- 3 ore
- “Ascultă, Privește, Gândește”
- Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
- Maximizarea oportunităților de vânzare
- Dacă aș putea să fac orice:
- Cele 4 trepte ale servisării clienților
Perioada : 26-27 mai 2020
Limba de formare : Romana, online
Pentru inscrieri, va rugam sa completati formularul de inscriere sau sa ne contactati la adresa formari(@)ccifer.ro .
Speaker(s)
Formare: Excelență în comunicare și vânzare în mediul online
L'événement est terminé.