Membri
Proiectele CCIFER dedicate membrilor
Digitalizarea evenimentelor și a serviciilor
- Matinal Digital cu experții CCIFER
Eveniment menit să ofere membrilor răspunsuri practice și validate de Autoritățile publice la problemele actuale în contextul stării de urgență.
Întâlniri tematice cu membrii CCI francezi din întreaga lume, pentru a oferi o perspectivă internațională asupra stării diverselor sectoare economice.
Abordarea sectorială a impactului crizei, precum și a nevoilor companiilor din comunitatea de afaceri franco-română.
Centrul de formări CCIFER organizează cursuri online și webinarii, inclusiv unul pe săptămână gratuit.
Centrul de Comunicare Digitală
- Buletine informative zilnice, bilingve, pe teme actuale
- Espace Membres – un spațiu dedicat membrilor pe site-ul CCIFER
- Fir roșu al comunicării în rețelele sociale despre acțiunile CSR ale companiilor membre (#membresCCIFER #RSE #CSR)
- Fir roșu al comunicării în rețelelele sociale asupra companiilor membre care se reinventează în timpul crizei (#membresCCIFER, #affairesquisereinventent #afacericaresereinventeaza)
Advocacy
În contextul distanțării sociale, cele 12 grupuri de lucru sectoriale CCIFER mobilizează experții Camerei pentru a împărtăși experiențe, bune practici și pentru a identifica soluții la problemele actuale.
Din 16 martie au avut loc online 18 reuniuni ale Comitetelor de lucru.
Pregătirea pentru ieșirea din criză
- Concursul de idei pentru relansare economică
Helpdesk
Birourile noastre sunt închise, dar echipa noastră permanentă rămâne mobilizată, prin telemuncă, pentru a răspunde nevoilor întreprinderilor. În acest scop, am lansat o campanie pentru apelarea tuturor membrilor noștri.
Pentru toate întrebările referitoare la evoluția mediului de afaceri în această perioadă de criză sau pentru a ne informa despre problemele dvs. actuale, contactați-ne la adresa: ccifer@ccifer.ro