Membri

Khachatur Abroyan a fost numit Cluster Lead pentru Bayer Consumer Health în România, Bulgaria și Moldova

București, …. iulie – Începând cu luna iulie 2024, Khachatur Abroyan preia conducerea Diviziei Consumer Health a Bayer în România, Bulgaria și Republica Moldova, înlocuindu-l pe Pascal Buehler, care se va întoarce în Germania să conducă echipa de digital marketing pentru Germania și Austria.

Khachatur Abroyan vine cu o bogată experiență în noua sa funcție, după ce a lucrat pentru Bayer timp de 15 ani. Începându-și călătoria în Armenia, în poziția de Country Head Consumer Health, Khachatur și-a asumat de atunci diverse roluri cheie pe tot globul, inclusiv Kazahstan, Franța și, cel mai recent, în Ucraina, unde a fost numit Country Division Head pentru Bayer Consumer Health. El deține un doctorat în Științe Farmaceutice (PhD) la Departamentul de Marketing și Management al Farmaciei de la Universitatea Medicală de Stat Erevan (YSMU) din Armenia și a finalizat Executive Program of Business Management la ESADE Business and Law School din Barcelona, Spania.

Divizia Bayer Consumer Health prevede o lume în care miliarde de oameni pot trăi o viață mai sănătoasă, împuterniciți de cele mai de încredere soluții de îngrijire personală. Portofoliul inovator le oferă oamenilor instrumentele necesare să își gestioneze nevoile de sănătate în domenii precum dermatologie, suplimente alimentare, digestie, tuse, răceală și alergii. Bayer crede că grija de sine dă putere indivizilor, nu numai să ducă o viață mai sănătoasă, ci și să contribuie la sisteme de sănătate mai sustenabile la nivel global.


Despre Bayer 

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. În conformitate cu misiunea sacompaniei „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”/ “Health for all, Hunger for none”, produsele și serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face față provocărilor majore prezentate de o populație globală în creștere și îmbătrânire. Bayer se angajează să contribuie dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2023, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajați și vânzări de 47,6 miliarde de euro. Cheltuielile de cercetare și dezvoltare înainte de articolele speciale s-au ridicat la 5,8 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, accesați www.bayer.com.  

Persoană de contact:

Florentina Crușitu

Communications Department

Email: florentina.crusitu(@)bayer.com 

Aflați mai multe pe www.bayer.ro

 

Declarații anticipative

Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.

Plus d'actualités

Noi membrii

Commergent

Commergent este o companie românească privată concentrată pe dezvoltarea soluțiilor online pentru afaceri, utilizând sisteme de eCommerce flexibile,...

All news

Share this page Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !

Close

Descoperă spațiul tău personal pe ccifer.ro !