Evenimente • Membri
De la Responsabilitatea Socială a Corporațiilor la Corporate Challenge: valori care unesc
Sâmbătă, 28 septembrie 2019 va avea loc următoarea „Cursă Roz” a Asociației Casiopeea, în Parcul Tineretului, în sprijinul femeilor care suferă de cancer la sân. Mai mult decât o provocare sportivă – fiecare aleargă sau merge în propriul său ritm – acesta este un eveniment festiv sub semnul solidarității.
Corporațiile sponsorizează cursa și, de asemenea, își pot implica echipele în Corporate Challenge.
Corporate Challenge înseamnă:
- Un dispozitiv existent în cadrul unei curse solidare care a reunit, încă de la crearea sa din 2010, aproape 23.000 de participanți.
- O competiție amicală care încurajează corporațiile să implice cel mai mare număr de alergători/mărșăluitori în cursa solidară. Titularul trofeului Casiopeea din septembrie 2018 este Groupama (cu o echipă de 360 de alergători).
- Un instrument de unificare a echipei: angajații se întâlnesc, adesea însoțiți de soți și copii, într-un frumos parc din București, pentru un eveniment festiv de câteva ore, sportiv după bunul plac.
- O mărturie de angajament față de societate.
- O componentă semnificativă și vizibilă a unei politici exigente și extinse a Responsabilității Sociale a Corporațiilor, axată pe sănătate, educație în domeniul prevenției și sport.
- O afirmare a valorilor corporației: solidaritate, altruism, respect față de femei, sprijin pentru bolnavi.
- Un proiect de anvergură la inițiativa unei cetățene franceze expatriate, Nathalie David, care i-a adus acesteia trofeul Femmes 3000 în 2013.
Pentru informații referitoare la modalitățile de sponsorizare sau de înscriere a unei echipe în cursă, nu ezitați să ne contactați:
Béatrice Cante: marina.dersidan@gmail.com sau Alexandra Ilinca: alexandra_ilinca(@)yahoo.fr