Membri
Afaceri care se reinventează : un interviu cu Călin Pascu, General Manager Agenția de print
Zilnic: acceptare realitate, readaptare si actiune. Si a doua zi de la inceput
1. Ce faceati inainte de pandemie?
Agentia de Print este un integrator de servicii de print. Suntem o companie romaneasca de print management care coordoneaza proiecte complexe de print si care pune la dispozitia partenerilor servicii personalizate care sa optimizeze întregul proces de print, de la idee la distribuția materialelor tiparite în toate locatiile
Proiectele de print realizate de Agentia de Print ajung in peste 5.000 de locatii/luna: magazine ale supermarketurilor, sucursale ale bancilor sau agentii ale companiilor din industria jocurilor de noroc.
2. Ce faceti acum ?
Rolul nostru se vede si mai mult in aceasta perioada, in care timpul de reactie s-a scurtat si incertitudinea din piata e mult crescuta. Exista proiecte care nu isi mai gasesc aplicabilitate si care sunt anulate, exista proiecte care necesita schimbari majore fata de planificarea initiala, exista proiecte care solicita tehnologii si procese inovative. Peste toate, modalitatea de livrare si distributie e ingreunata de restrictiile actuale si de masurile suplimentare de siguranta luate.
Rolul nostru ramane in continuare acela de a contribui la rezultatele clientilor nostri prin:
+ rentabilizarea proiectelor care includ tiparituri si logistica
+ centralizarea si optimizarea costurilor cu activitatile de print
+ reducerea sau eliminarea costurilor neprevazute, care apar inevitabil in aceasta perioada cu schimbari dese
Daca inainte realizam proiecte de print cu o componenta logistica importanta, in prezent am dezvoltat si mai mult activitatea de logistica prin:
+ servicii speciale de logistica, care nu au legatura directa cu printul
+ interventii logistica in diverse orase
+ ambalari speciale pentru livrari in siguranta
+ livrari urgente locale/între localitati
+ livrari de la la birou/acasa/depozit/sucursale/agentii
+ pregatire papetarie/documente pentru livrari
3. Sfat pentru antreprenori
Cred ca deja s-a vorbit le-au spus pe toate alti antreprenori, mult mai in masura sa dea sfaturi.
Eu pot spune doar ce am facut noi si ce am schimbat in Agentia de Print. Toate aceste schimbari urmaresc actiunea rapida si adaptarea imediata la noua realitate:
+ schimbarea sedintei saptamanale in intalniri de rezultate si actiuni zilnice, pentru decizii rapide
+ focus pe actiuni implementate astazi si deschidere la schimbari de plan in aceiasi zi si de mai multe ori in acelasi proiect
+ colaborare cu specialisti financiari si cu experienta in actiuni de criza, pentru mentinere stablitate finanaciara
+ lucru cu echipa in gasirea si dezvoltarea de noi servicii si directii de business viitoare
Zilnic: acceptare realitate, readaptare si actiune. Si a doua zi de la inceput