Nouveaux membres
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
I. Compania noastra
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL este o companie romaneasca specializata in prestarea unei game complete de servicii de contabilitate, raportare financiara, instrumentare dosare de personal salarizare si audit financiar.
Oferim clientilor nostri un mod de lucre extrem de eficient, bazat pe combinarea urmatoarelor elemente:
1. Cunostinte aprofundate in domeniul nostru de activitate: resursa noastra cea mai importanta sunt chiar oamenii nostri. Partenerii companiei sunt manageri de top care au lucrat in companii mari internationale, dobandind o intelegere profunda a mediului de afaceri local.
2. Experienta extensiva in multiple sectoare de activitate (productie, comert cu ridicata si cu amanuntul, constructii/real estate, servicii, logistica, produse farmaceutice, sectorul energetic, aviatia civila etc). Clientii nostri provin atat din sectorul privat, cat si din sectorul public.
3. O intelegere profunda a provocarilor mediului de afaceri romanesc si international, cat si o privire de ansamblu asupra fiecarui tip de afacere in parte. Partenerii nostri conduc personal fiecare proiect in parte, asigurandu-se ca fiecare aspect este acoperit.
4. O abordare tip “imbunatatire continua” in tot ceea ce facem. Conceptele de “continuous improvement/lean/six sigma” au fost aplicate initial in afaceri de catre japonezi si ulterior preluat de americani care le-au folosit initial pentru a eficientiza liniile de productie. Noi am adaptat aceste concepte in ceea ce numim “contabilitate LEAN” si am dezvoltat o serie de proceduri de lucru pe care le-am introdus in activitatea financiar-contabila de zi cu zi. Acest lucru ne-a condus inspre cresterea productivitatii oamenilor nostri, reflectata direct in mai putine ore facturate catre clientii nostri.
5. Servicii cu valoare adaugata: pentru noi contabilitatea nu inseamna doar contabilitate. Din pcunctul in care majoritatea contabililor se opresc, noi de-abia incepem Serviciile noastre de contabilitate sunt completate de o abordare tip “manager financiar”, astfel incat ii consiliem in permanenta pe clientii nostri cu privire la lucrurile care necesita atentia lor imediata si riscurile pe termen scurt/mediu/lung de care trebuie sa tina cont (managementul cheltuielilor nedeductibile, fluxuri de trezorerie/cash flow, profit&pierdere, nivelul stocurilor, facturi neincasate, sume de plata catre terti etc)
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
II. Filosofia noastra
Noi credem ca informatiile corecte si primite in timp util sunt de o importanta strategica pentru partenerii nostri de afaceri.
Ne straduim in mod continuu sa maximizam eficienta si sa minimizam riscurile asociate cu activitatile partenerilor nostri de afaceri in Romania.
Credem cu tarie ca o abordare de tip “imbunatatire continua” este cheia unei colaborari de incredere si de durata cu clientii nostri.
III. Serviciile noastre
Compania noastra furnizeaza urmatoarea gama de servicii:
1. Contabilitate statutara conform reglementarilor contabile romanesti.
2. Contabilitate de management: ne adaptam serviciile cerintelor individuale ale clientilor, sprijinind astfel managementul in luarea unor decizii informate si eficiente.
3. Servicii de administrare de personal si salarizare, recrutare si leasing de personal / interimat de management pentru departamentele financiar-contabile (contabil sef, director economic, CFO): avem solutii inteligente pentru toate nevoile clientilor nostri.
4. Proiecte specifice: adaptate unor nevoi specifice ale clientilor (dezvoltarea unui intreg departament financiar-contabil sau reorganizarea unuia deja existent, asistenta in implementarea unui program contabil/ERP, crearea unui set de proceduri de lucru eficiente, asistenta in formularea unui plan de afaceri/buget, asistenta in reorganizarea societatii, consultanta in intocmirea diverselor previziuni pentru nevoi interne si externe, expertize contabile, asistenta contabila in fuziuni/achizitii, training financiar-contabil pentru angajati etc).
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
IV. Viziunea noastra
Avem o viziune globală asupra afacerii și oferim clienților soluții specifice. Compania Fine Accounting este formată dintr-o echipă de profesioniști cu o experiență vastă și cu multiple competențe în domeniul financiar-contabil.
Oferim soluții adaptate unor nevoi specifice ale clienților precum dezvoltarea unui întreg departament financiar-contabil sau reorganizarea unuia deja existent, asistență în implementarea unui program contabil sau a unui ERP, crearea unui set de proceduri de lucru eficiente, asistență în formularea unui plan de afaceri, servicii de bugetare, asistență în reorganizarea societății, consultanță în întocmirea diverselor previziuni pentru nevoi interne și externe, expertize contabile, asistență contabilă în fuziuni/achiziții, training financiar-contabil pentru angajați etc.
V. Misiunea noastra
Misiunea FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL consta in prestarea de servicii profesionale la cele mai inalte standarde de calitate. Intelegem pe deplin nevoile si domeniul de activitate al clientilor, comunicam eficient si acordam solutii profesionale personalizate. In relatia pe care o dezvoltam cu fiecare client, implicarea, integritatea si devotamentul sunt atribute-cheie dupa care ne ghidam.
VI. Obiectivele noastre
Obiectivele noastre tind spre o dezvoltare care sa includa tehnologia informationala folosita ca instrument utilizat pentru procesarea, stocarea, organizarea și transmiterea datelor. Tehnologia informației poate gestiona toate datele, informațiile și cunoștințele utilizate de entități pentru a- și atinge obiectivele de business, în conformitate cu misiunea și strategiile acestora. Ca urmare a accesului rapid la informații și a eliminării operațiilor redundante, IT și conectarea prin intermediul internetului au determinat modificări importante în activitatea profesioniștilor contabili și au îmbunătățit sistemul de raportare financiară.
Progresul tehnologic rapid aduce noi provocări mediului de afaceri. El necesită nu numai actualizări frecvente ale resurselor software și hardware, ci și dobândirea unor noi competențe din partea profesioniștilor contabili. Este necesar ca să se înțeleagă impactul pe care îl au noile tehnologii asupra afacerii și să se știe cum să fie implementate si utilizate în mod optim pentru eficientizarea activității. Pentru a fi competitivi, profesioniștii contabili trebuie să fie bine pregătiți în fața provocărilor generate de utilizarea tehnologiei informaționale.
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
Pentru o educație adecvată în domeniul contabilității, tehnicile moderne de analiză și predicție, sistemele informaționale contabile (SIC), sistemele ERP (Enterprise Resource Planning), XBRL (eXtensible Business Reporting Language) sau OCR (Optical Character Recognition) trebuie să fie incluse în noua arie curriculară. Conceptul de contabilitate și paradigma IT luate împreună constituie astfel fundamentul procesului de digitalizare.
Pe termen lung ne dorim marirea portofoliului de clienti, precum si mentinerea calitatii serviciilor oferite, obiectivul acestei investitiii fiind satisfacerea nevoilor unui numar cat mai mare de clienti in urmatorii 4 ani.
VII. Fluxul tehnologic
O parte a familiei de inteligență artificială, recunoașterea optică a caracterelor este conversia electronică a textului din note scrise de mână, text tipărit din videoclipuri, imagini și documente scanate în format digital și care poate fi citit de mașină. Există două tipuri de bază de OCR - cel tradițional și cel scris de mână. Deși ambele lucrează spre același rezultat, diferă în modul în care extrag informațiile.
In functionalitatea tehnologiei OCR, există trei elemente hardware și software semnificative implicate. Fluxul tehnologic consta in urmatorii pasi:
Pasul 1: Convertirea documentului fizic în imagine digitală
În această fază, este nevoie de a avea o componentă de scanner optic pentru a converti documentul într-un imagine digitală. Dacă documentul este într-o hârtie fizică, este esențial să fie definita zona de interes astfel încât doar acele zone să fie supuse decodării. Zonele cu text sunt considerate pentru conversie, în timp ce restul rămân nule. Imaginile de pe document sunt convertite în culori de fundal, în timp ce textul rămâne întunecat - acest lucru ajută la separarea caracterelor de fundal.
Pasul 2: Faza de recunoaștere a caracterelor
Acest pas kick începe procesul de recunoaștere a anumitor caractere din text. Sistemul nu procedează la analiza întregului text – cifre și litere – dintr-o dată. Alege segmente mai mici, cel mai probabil cuvinte unice, dacă sistemul AI poate recunoaște limba cu acuratețe.
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
Recunoașterea caracteristicilor: Este folosit pentru a identifica personajul mai nou cu ajutorul unor reguli care determină caracteristicile specifice ale textului.
Pasul 3: Procesarea și scoaterea textului
Toate caracterele identificate sunt convertite pentru a fi stocate pentru viitor. Este esențial să existe post-procesare, astfel încât prima ieșire să poată fi verificată de două ori. De exemplu, literele „I” și „1” ar putea arăta puțin asemănătoare, ceea ce face dificilă recunoașterea de către sistem, mai ales când este implicat scrisul de mână.
Aducerea actelor in zona OCR faciliteaza procesul de operare a documentelor, ele fiind propuse spre validare si inregistrare in contabilitate.
VIII. Echipa noastra de management:
Liviu Olaru Managing partner
Expert contabil, cu 20 ani de experienta in domeniul financiar-contabil, acumulati in cadrul unor companii de top din domenii ca: real estate, comert, servicii diverse. Experienta sa include activitati in contabilitate, fiscalitate, audit, raportare, planificare, consultanta, resurse umane si salarizare.
- ❖ Ianuarie 2012 – Prezent: Managing Partner, Fine Accounting Solutions SRL
- ❖ 2007-2011: CFO, Baneasa Developments, dezvoltator si detinator al Baneasa Shopping City, Feeria Shopping Gallery si Grand Cinema Digiplex (Real Estate, Managementul
Activelor, Cinema):
❖Participare activa in cadrul proiectului de construire al Baneasa Shopping City, cel
mai de succes proiect comercial din Romania;
❖ Managementul unor proiecte de investitii in valoare de 200 milioane EUR;
❖ Coordonarea unui dosar de rambursare de TVA in valoare de 4 mil EUR;
❖ Managementul fuziunii dintre Baneasa Developments si Feeria Shopping Gallery; ❖ Managementul unui buget operational anual de 50 milioane EUR;
FINE ACCOUNTING SOLUTIONS SRL
❖ Responsabil pentru o finantare externa in valoare de 15 milioane EUR; ❖Managementul proiectului de investitii Grand Cinema Digiplex, din cadrul Baneasa
Shopping City;
❖ Coordonarea implementarii unui soft ERP in cadrul companiei;
❖Managementul activitatilor din departamentele Financiar-contabilitate, Juridic, IT,
Resurse Umane, Logistica, Administrativ.
❖ 2005-2007: Deputy CFO, Grundfos Romania (distributie si comert): managementul
departamentului contabil, analiza de business.
❖ 2003-2005: Contabil sef, CNDPI Romsoft (IT): contabilitate statutara si de management,
implicare in auditurile interne/externe, bugetare, implementare soft contabilitate.